Učenici 4.K razreda u sklopu terenske nastave iz predmeta Marketing sa svojom profesoricom Mihaelom Vuk, mag.oec., posjetili su 18. prosinca marketinšku tvrtku “LM komunikacije”. Od direktora tvrtke, g. Nikole Budiše, koji je i sam nekada bio učenik naše škole, saznali su kakav je put morao proći kako bi postao poduzetnik te stvorio tvrtku koja danas uživa ugled i povjerenje renomiranih poslovnih klijenata kao što su: Vajda, HAIX, Galerija Sjever, hotelska grupacija Maistra, Đurkin te mnogi drugi.
Objasnio je što tvrtka LM Komunikacije radi, način na koji rade te koliko je zahtjevan i težak put od planiranja do realizacije marketinškog projekta. S učenicima je podijelio i poneku zanimljivost o tome s kakvima su se sve izazovima i rizicima susretali prilikom realizacije nekih projekata te na što sve moraš biti spreman želiš li biti poduzetnik.
Učenicima je bila prezentirana organizacija eventa HAIX BBQ – proljetni party za više od 900 sudionika, priprema i tijek aktivnosti za RCGO Piškornicu, proces organizacije Adventa i proslave desete godišnjice Galerije Sjever, finalni proizvodi za edukaciju zaposlenika Maistra Hospitality te video kampanja protiv nasilja nad ženama i u obitelji za projekt ‘Novi početak’.
Učenici su istaknuli da su ih djelatnici svojim jednostavnim pristupom uspjeli zainteresirati i približiti im svijet poduzetništva, marketinga i odnosa s javnošću te da sat i pol nisu imali potrebu pogledati u mobitel, što dokazuje da im nije bilo dosadno.