Erasmus+
2013. godina
Comenius
Ekonomska i trgovačka škola Čakovec sudjeluje u projektu Comenius multilateralna školska partnerstva
Iz Ekonomska i trgovačke škole Čakovec u Europsku uniju
Učenice i profesorice ETŠ u sklopu projekta Comenius boravile na francuskom otoku Réunionu
2014. godina
2015. godina
2016. godina
The mobility bridge II
Drugi posjet učenika partnerske škole iz Ingolstadta
Učenici ETŠ na stručnoj praksi na Malti Gozo – Island of calypso
Posjet vatrogasnoj postaji Audi i Sommerfestu u Ingolstadtu
Posjet Zoološkom vrtu i Dialog muzeju u Frankfurtu
2017. godina
2018. godina
2020. godina
Međunarodni projekt – I TEKNO POSITIV
ERASMUS +, ključna aktivnost 2: školska partnerstva
Trajanje: 1.9.2020.-31.8.2021.
Odobrena sredstva iz Agencije za mobilnost i programe EU
Nositelj projekta: škola Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska
Partneri: Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, i Instituto Tecnico Statale per il Turismo,
Rimini, Italija.
Ciljevi i namjena: Razvijanje međukulturnih i profesionalnih kompetencija učenika Ekonomske i trgovačke škole. Suradnja učenika škole s učenicima škole Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska i škole Instituto Tecnico Statale per il Turismo, Rimini, Italija. Organizacija mobilnosti učenika. Usvajanje znanja i stjecanje vještina vezanih uz područje društveno odgovornog poslovanja tvrtki, uporabe engleskoga jezika u svakodnevnoj i poslovnoj komunikaciji i uporabe IKT-a. Uspostavljanje suradnje s gospodarskim subjektima. Razvijanje osjećaja za inicijativu i poduzetništvo. Poticanje timskog rada i suradničkog učenja. Poticanje kreativnosti i kritičkog mišljenja.
Koordinatorica projekta: mr. Dunja Siročić
Suradnici: Tatjana Frančić Mikulić, prof.
Karlo Vuković, prof.
Projekt je predstavljen učenicima u rujnu. U projekt su uključilo 25 učenika iz 2. a, 2.b, 2.ur i 2. ht razreda.
Projekt se početno provodi virtualno, putem eTwinning platforme. Učenici surađuju na TwinSpaceu. Tijekom listopada i studenog učenici izrađuju prezentacije o svojoj školi, gradu i državi.
Sve prezentacije objavljene su naTwinSpaceu projekta.
U studenom 2020. je održan prvi virtualni sastanak svih sudionika. Učenici su podijeljeni u međunarodne timove. Timovi su se međusobno upoznali i dogovorili daljnji način suradnje.
Učenici izrađuju prijedloge logotipa projekta. Svaka država daje nekoliko prijedloga koji su objavljeni na TwinSpaceu-u. Organizirano je glasanje. U veljači 2021. je izabran sljedeći logotip:
Logotip je prijedlog našeg učenika Noe Jambrovića.
U prosincu, siječnju i veljači učenici rade u međunarodnim timovima. Svaki tim surađuje s dvoje profesora mentora. Učenici istražuju jedno od područja društveno odgovornog poslovanja, odgovaraju na pitanja koja su postavili profesori sudjeluju u raspravama organiziranim na twinspaceu i pripremaju se za izlaganje. Profesori dogovaraju aktivnosti putem virtualnih sastanaka.
eTwinning
Jesu li žene doista s Venere, a muškarci s Marsa? Jednakost među spolovima tema je eTwining projekta u kojem su ove školske godine, u suradnji s partnerima iz Albanije, Azerbajdžana, Francuske, Poljske, Španjolske i Turske sudjelovali i naši učenici s nositeljicama projekta profesoricama Skoliber, Siročić i Oreški. Različitim aktivnostima na virtualnim radnim sastancima (različite definicije spolne ravnopravnosti, izrada oblaka riječi, suradničko pisanje pjesme, intervjui s osobama koje rade na poslovima specifičnima za jedan spol) ostvareni su ciljevi poboljšanja IKT vještina i uporaba engleskog jezika, svjesnosti o spolnoj nejednakosti i problemima koje ona uzrokuje te razvoj empatije, tolerancije i poštovanja prema osobama drugog spola.
Završni uradak – online časopis – koji su izradili nastavnici i učenici škola partnera na kraju eTwinning projekta No difference between us.
https://view.joomag.com/no-difference-between-us-e-magazine/0692016001592831706?short&
Projektu “No difference between us” dodijeljena je E-twinning oznaka kvalitete 14.9.2020.
2021. godina
Međunarodni projekt – I TEKNO POSITIV
ERASMUS +, ključna aktivnost 2: školska partnerstva
Trajanje: 1.9.2020.-31.8.2021.
Odobrena sredstva iz Agencije za mobilnost i programe EU
Nositelj projekta: škola Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska
Partneri: Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, i Instituto Tecnico Statale per il Turismo,
Rimini, Italija.
Ciljevi i namjena: Razvijanje međukulturnih i profesionalnih kompetencija učenika Ekonomske i trgovačke škole. Suradnja učenika škole s učenicima škole Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska i škole Instituto Tecnico Statale per il Turismo, Rimini, Italija. Organizacija mobilnosti učenika. Usvajanje znanja i stjecanje vještina vezanih uz područje društveno odgovornog poslovanja tvrtki, uporabe engleskoga jezika u svakodnevnoj i poslovnoj komunikaciji i uporabe IKT-a. Uspostavljanje suradnje s gospodarskim subjektima. Razvijanje osjećaja za inicijativu i poduzetništvo. Poticanje timskog rada i suradničkog učenja. Poticanje kreativnosti i kritičkog mišljenja.
Koordinatorica projekta: mr. Dunja Siročić
Suradnici: Tatjana Frančić Mikulić, prof.
Karlo Vuković, prof.
Projekt je predstavljen učenicima u rujnu. U projekt su uključilo 25 učenika iz 2. a, 2.b, 2.ur i 2. ht razreda.
Projekt se početno provodi virtualno, putem eTwinning platforme. Učenici surađuju na TwinSpaceu. Tijekom listopada i studenog učenici izrađuju prezentacije o svojoj školi, gradu i državi.
Sve prezentacije objavljene su naTwinSpaceu projekta.
U studenom 2020. je održan prvi virtualni sastanak svih sudionika. Učenici su podijeljeni u međunarodne timove. Timovi su se međusobno upoznali i dogovorili daljnji način suradnje.
Učenici izrađuju prijedloge logotipa projekta. Svaka država daje nekoliko prijedloga koji su objavljeni na TwinSpaceu-u. Organizirano je glasanje. U veljači 2021. je izabran sljedeći logotip:
Logotip je prijedlog našeg učenika Noe Jambrošića.
U prosincu, siječnju i veljači učenici rade u međunarodnim timovima. Svaki tim surađuje s dvoje profesora mentora. Učenici istražuju jedno od područja društveno odgovornog poslovanja, odgovaraju na pitanja koja su postavili profesori sudjeluju u raspravama organiziranim na twinspaceu i pripremaju se za izlaganje. Profesori dogovaraju aktivnosti putem virtualnih sastanaka.