Erasmus+

 

2020. godina

Međunarodni projekt – I TEKNO POSITIV

ERASMUS +, ključna aktivnost 2: školska partnerstva

Trajanje: 1.9.2020.-31.8.2021.

Odobrena sredstva iz Agencije za mobilnost i programe EU

Nositelj projekta: škola Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska

Partneri: Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, i Instituto Tecnico Statale per il Turismo,
Rimini, Italija.

Ciljevi i namjena: Razvijanje međukulturnih i profesionalnih kompetencija učenika Ekonomske i trgovačke škole. Suradnja učenika škole s učenicima škole Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska i škole Instituto Tecnico Statale per il Turismo, Rimini, Italija. Organizacija mobilnosti učenika. Usvajanje znanja i stjecanje vještina vezanih uz područje društveno odgovornog poslovanja tvrtki, uporabe engleskoga jezika u svakodnevnoj i poslovnoj komunikaciji i uporabe IKT-a. Uspostavljanje suradnje s gospodarskim subjektima. Razvijanje osjećaja za inicijativu i poduzetništvo. Poticanje timskog rada i suradničkog učenja. Poticanje kreativnosti i kritičkog mišljenja.

Koordinatorica projekta: mr. Dunja Siročić
Suradnici: Tatjana Frančić Mikulić, prof.
Karlo Vuković, prof.

eTwinning

 

Završni uradak – online časopis – koji su izradili nastavnici i učenici škola partnera na kraju eTwinning projekta No difference between us.

https://view.joomag.com/no-difference-between-us-e-magazine/0692016001592831706?short&

Projektu “No difference between us” dodijeljena je E-twinning oznaka kvalitete 14.9.2020.

Jesu li žene doista s Venere, a muškarci s Marsa? Jednakost među spolovima tema je eTwining projekta u kojem su ove školske godine, u suradnji s partnerima iz Albanije,  Azerbajdžana, Francuske, Poljske, Španjolske i Turske sudjelovali i naši učenici s nositeljicama projekta profesoricama Skoliber, Siročić i Oreški.  Različitim aktivnostima na virtualnim  radnim sastancima (različite definicije spolne ravnopravnosti, izrada oblaka riječi, suradničko pisanje pjesme, intervjui s osobama koje rade na poslovima specifičnima za jedan spol) ostvareni  su ciljevi  poboljšanja IKT vještina i uporaba engleskog jezika, svjesnosti o spolnoj nejednakosti i problemima koje ona uzrokuje te razvoj empatije, tolerancije i poštovanja prema osobama drugog spola.