Natječaj u našoj školi organizira se u svrhu prihvaćanja, poštivanja i razumijevanja različitosti, promoviranja nenasilja, mirnog rješavanja sukoba, izgradnje mira, odgoja za mir i interkulturalizam, poštivanja ljudskih prava te poticanja kritičkog, kreativnog i inovativnog promišljanja učenika i učenica o navedenim temama.

Na natječaj u našoj školi mogu se prijaviti radovi u sljedećim kategorijama:

 fotografija
 strip
 plakat
 priča
 pjesma
 video uradak
 školski projekt
 ostali načini kreativnog izražavanja

Tijekom natječaja odabiru se najbolji radovi u pojedinim kategorijama.

Natječaj u našoj školi otvoren je od 24. listopada do 4. studenoga 2022. godine. Dostavljeni radovi bit će izloženi u školi nakon čega će školska Oboji svijet komisija odabrati 3 najbolja rada koja se šalju Forumu za slobodu odgoja.

Mentor
Svaki učenik/ca koji se prijavljuje na natječaj u školi mora imati mentora/icu. Rad se može prijaviti individualno ili u grupi školskih kolega i kolegica. Mentor/ica će zajedno s učenikom/com rad zatim predati školskom koordinatorici natječaja – Oboji svijet koordinatorici Dunji Sarap Mišić.

Upute o formi rada
Ako prijavljujete video, trajanje video uratka je do 5 minuta. Molimo vas da uz video prilikom prijave navedete likove, glumce/ice, filmsku ekipu, glazbu (pripazite na autorska prava glazbe koju koristite) i kratak opis radnje.
Fotografija, strip i plakat mogu se prijaviti kao grupni ili individualni rad. Ako se prijavljuje grupni rad, broj učenika i učenica nije ograničen. Dimenzije fotografije, stripa i plakata nisu ograničene. Pjesma i priča se prijavljuju kao individualni rad. Svaki individualan rad se prijavljuje zasebno (jedan učenik/ca – jedan rad), dok se grupni rad prijavljuje skupno (grupa učenika/ca ili razred – jedan rad).

Kreativni rad u našoj školi možete predati: Dunji Sarap Mišić na
Uz rad priložite imena i kontakte svih autora/ica, kratak opis/poruku rada i naziv rada, kao i ime i prezime vašeg mentora/ice u ovom natječaju.

Tema
Vaš rad trebao bi potaknuti razmišljanje, odgovarati ili prenijeti vaše dojmove o sljedećim pitanjima:

 Koliko smo strpljivi, tolerantni i imamo li poštovanja jedni prema drugima? Što je sve potrebno kako bismo se bolje razumjeli? (sebe i jedni druge)
 Kako vi možete pomoći da se drugi osjećaju prihvaćeno, posebice mnogi ukrajinski učenici i učenice koji trenutno pohađaju vaše škole?
 Što znači biti drugačiji i jesmo li svi nekako drugačiji?
 Vaša poruka za mir?

Vašim radom se možete osvrnuti na jedno ili više od postavljenih pitanja.