Kako se odgovorno služiti umjetnom inteligencijom i kako biti vješt u digitalnome marketingu – tim su se temama protekle tri subote bavili polaznici fakultativne nastave Medijske kulture na čelu sa svojom profesoricom Gordanom Lovrečić. Riječ je o radionicama što ih je pripremio čakovečki Društveni centar u čijem je sastavu desetak organizacija civilnoga društva.
„Radionice o umjetnoj inteligenciji i digitalnom marketingu bile su fantastične!“ kaže učenica Nina Gregorinčić iz 2. B. Saznala je, nastavlja, mnogo novih i korisnih informacija koje će joj sigurno zatrebati već u bliskoj budućnosti. U neformalnom ozračju Prostora Čakovec učenici ETŠ-a i Gimnazije Josipa Slavenskog učili su o nezaobilaznim temama današnjice na mnoštvu praktičnih primjera pod vodstvom stručnjaka specijaliziranim za ta područja.
U sklopu radionice „AI Guardians, mladi za odgovorno korištenje umjetnom inteligencijom“, koju je financijski podupro Grad Čakovec, sudionici su tako doznali novosti o razvoju, uporabi i etičkim izazovima nove tehnologije. Vodio ju je informatički stručnjak Nikola Novak. Društveni centar već treću godinu provodi projekt „Mjesec digitalnih vještina“ uz potporu Ministarstva kulture i medija RH te Međimurske županije. U njegovu je sklopu poznati stručnjak za digitalni marketing Filip Babić vodio radionice o tajnama copywritinga, društvenim mrežama i brandingu.
„Veselimo se i budućoj suradnji s ETŠ-om“, kaže koordinatorica projekata u Društvenom centru novinarka Bojana Španiček Kanoti te dodaje da se Platforma za društveni centar Čakovec i obraća poglavito mladima nastojeći na praktičan način poticati razvoj sudioničke demokracije. Usto što je važno poticati mlade na djelovanje u lokalnoj zajednici i u suvremenome globalnom selu, profesorica Lovrečić ističe da je učenje i izvan škole izvrstan način da novi naraštaji hvataju korak sa svijetom koji se mijenja korjenitije i brže nego ikad.