Međunarodni projekt – I TEKNO POSITIV
ERASMUS +, ključna aktivnost 2: školska partnerstva
Trajanje: 1.9.2020.-31.8.2021.
Odobrena sredstva iz Agencije za mobilnost i programe EU
Nositelj projekta: škola Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska
Partneri: Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, i Instituto Tecnico Statale per il Turismo,
Rimini, Italija.
Ciljevi i namjena: Razvijanje međukulturnih i profesionalnih kompetencija učenika Ekonomske i trgovačke škole. Suradnja učenika škole s učenicima škole Ogec Teilhard de Chardin, Saint Maur des Fossés, Francuska i škole Instituto Tecnico Statale per il Turismo, Rimini, Italija. Organizacija mobilnosti učenika. Usvajanje znanja i stjecanje vještina vezanih uz područje društveno odgovornog poslovanja tvrtki, uporabe engleskoga jezika u svakodnevnoj i poslovnoj komunikaciji i uporabe IKT-a. Uspostavljanje suradnje s gospodarskim subjektima. Razvijanje osjećaja za inicijativu i poduzetništvo. Poticanje timskog rada i suradničkog učenja. Poticanje kreativnosti i kritičkog mišljenja.
Koordinatorica projekta: mr. Dunja Siročić
Suradnici: Tatjana Frančić Mikulić, prof.
Karlo Vuković, prof.
Projekt je predstavljen učenicima u rujnu. U projekt su uključilo 25 učenika iz 2. a, 2.b, 2.ur i 2. ht razreda.
Projekt se početno provodi virtualno, putem eTwinning platforme. Učenici surađuju na TwinSpaceu. Tijekom listopada i studenog učenici izrađuju prezentacije o svojoj školi, gradu i državi.
Sve prezentacije objavljene su naTwinSpaceu projekta.
U studenom 2020. je održan prvi virtualni sastanak svih sudionika. Učenici su podijeljeni u međunarodne timove. Timovi su se međusobno upoznali i dogovorili daljnji način suradnje.
Učenici izrađuju prijedloge logotipa projekta. Svaka država daje nekoliko prijedloga koji su objavljeni na TwinSpaceu-u. Organizirano je glasanje. U veljači 2021. je izabran sljedeći logotip:
Logotip je prijedlog našeg učenika Noe Jambrovića.
U prosincu, siječnju i veljači učenici rade u međunarodnim timovima. Svaki tim surađuje s dvoje profesora mentora. Učenici istražuju jedno od područja društveno odgovornog poslovanja, odgovaraju na pitanja koja su postavili profesori sudjeluju u raspravama organiziranim na twinspaceu i pripremaju se za izlaganje. Profesori dogovaraju aktivnosti putem virtualnih sastanaka.